Urząd Gminy Nędza
https://www.nedza.pl/kontakt/informacja_dla_osob_z_niepelnosprawnosciami
Drukuj grafikę : tak / nie

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Do skutecznej komunikacji z urzędem Gminy Nędza osoba niesłysząca lub słabosłysząca, lub z innymi specjalnymi potrzebami może skorzystać z pomocy tłumacza na miejscu w siedzibie Urzędu Gminy Nędza.

Osoba zainteresowana powinna złożyć wniosek co najmniej 3 dni robocze przed proponowaną wizytą. We wniosku prosimy zaproponować termin spotkania oraz opisać temat sprawy. Zapewniamy tłumacza PJM (polskiego języka migowego).

Wniosek o pomoc tłumacza języka migowego można przesłać:

  1. mailowo na adres:  
  2. faksem pod numerem: +48 32 410 20 04,
  3. pocztą na adres: Urząd Gminy Nędza, ul Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nędza,
  4. złożyć osobiście,
  5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: +48 32 410 23 99 lub +48 32 410 20 18
  6. wysłać przy pomocy ePUAP na adres skrzynki podawczej Urzędu Gminy Nędza.

Wysyłając wniosek prosimy podać następujące informacje:

  1. imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  2. adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  3. sposób komunikowania się z osobą uprawnioną - wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu, innej formy dostępnej komunikacji
  4. przedmiot rozmowy w Gminie Nędza,
  5. obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,
    lub wskazać specjalną potrzebę osoby.

Osoby z niepełnosprawnością wzroku

Na życzenie osób słabowidzących Urząd Gminy Nędza oferuje udostępnianie informacji w druku powiększonym. Możemy także przygotować informację w formie nagrania i przesłać plik dźwiękowy drogą elektroniczną lub tradycyjną na nośniku dźwięku np. na płycie CD.

Transkrypcja PJM

W Urzędzie Gminy Nędza możesz:

Wejście główne do budynku Urzędu Gminy Nędza spełnia warunki dostępu dla osób z niepełnosprawnościami.

Ponieważ obecnie nie zapewniamy dostępu do wszystkich pomieszczeń w budynku proponujemy osobie z niepełnosprawności np. z niepełnosprawnością ruchową, skorzystać z dzwonka umieszczonego przy drzwiach wyjściowych, po prawej stronie, po to, by zawezwać pracownika z sekretariatu, który pomoże zrealizować Państwa sprawę.

Informacja dotycząca szczegółowej lokalizacji pokoi znajduje się na tablicy informacyjnej, umieszczonej na ścianie po wejściu do urzędu z prawej strony korytarza.

W przypadku wystąpienia trwałej niemożności poruszania się z miejsca zamieszkania, istnieje możliwość telefonicznego, nr tel. +48 32 410 23 99 lub +48 32 410 20 18, elektronicznego adres email:  kontaktu z urzędem gminy – sekretariatem, który sprawę przyjmie i przekaże do odpowiedniej komórki w urzędzie. Upoważniony pracownik uda się do adresata aby pomóc w realizacji sprawy urzędowej.

Transkrypcja PJM