• Opłaty online
  • Mapa strony
  • Tłumacz języka migowego
  • BiP

Niezbędne informacje

Godziny pracy urzędu
poniedziałek - 7:00 - 16:00
wtorek, środa, czwartek - 7:00 - 15:00
piątek - 7:00 - 14:00
ul. Jana III Sobieskiego 5
47-440 Nędza
tel.
32 410 20 18
32 410 23 99
fax
32 410 20 04

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji wodno-kanalizacyjnych

25 Listopad 2021
kategoria:
Aktualności

 

Wójt Gminy Nędza
Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nędza tel.: 32/41022399 fax: 32/4102004
e-mail: www.nedza.pl
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w urzędzie Gminy Nędza

 

Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Nędza, 47-440 Nędza, ul. Jana III Sobieskiego 5

Wolne stanowisko

Inspektor ds. inwestycji  wodno - kanalizacyjnych

Komórka organizacyjna

Samodzielne stanowisko                                

Data ogłoszenia naboru

22.11.2021r.

Termin składania dokumentów

3.12.2021r.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy w Nędzy, ul. Jana III Sobieskiego 5,

47-440 Nędza

Sekretariat – I piętro

Ilość etatów

1

Wymiar czasu pracy

20 godzin tygodniowo

Wymagania związane ze stanowiskiem – niezbędne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania dodatkowe

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie średnie lub wyższe
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.           
  5. Nieposzlakowana opinia.                                             
  6. Znajomość przepisów prawnych dotyczących: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.), ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2028 t.j.), ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.624 t.j.), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1372), ogólna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
  7. Zdolność do kreatywnego myślenia, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność oraz umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi.
  8. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
  9. Prawo jazdy kategorii B.
  10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.

 

  1. Wykształcenie wyższe preferowane o kierunku inżynieria sanitarna, ochrona środowiska.
  2. Staż pracy na podobnym stanowisku pracy.
  3. Umiejętność pracy w  zespole.

Zakres zadań na stanowisku

 

  1. Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo – kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań we współpracy z pracownikiem merytorycznym ds. zamówień publicznych.
  2. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym: przygotowywanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych, nadzór nad właściwą realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów, w tym nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo – kosztorysowej i prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń oraz właściwym rozliczaniu zadań
  3. Rozliczanie dotacji otrzymanych ze źródeł zewnętrznych we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi.
  4. Opracowywanie projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych o charakterze wodno-kanalizacyjnym.
  5. Aktualizacja Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych – KPOŚK.
  6. Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości dotyczącej wodociągów i kanalizacji.
  7. Prowadzenie spraw związanych z infrastrukturą wodno – kanalizacyjną.
  8. Obsługa korespondencji w powyższym zakresie.
  9. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń Wójta.

 Informacja o warunkach pracy

  1. Praca przy komputerze
  2. Praca – stanowisko na I piętrze budynku Urzędu
  3. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nędza.

Dodatkowe informacje

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Nędzy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2021 roku wynosił mniej niż 6% .

Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys –curriculum vitae – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
  3. Kserokopie świadectw pracy;
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się   o zatrudnienie;
  7. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych

Oświadczenia wg wzorów dostępnych na stronie internetowej Urzędu Gminy w Nędzy lub w siedzibie Urzędu Gminy w Nędzy – Regulamin naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nędza stanowiący Załącznik do Zarządzenia Nr 0050.148.2016 Wójta Gminy Nędza z dnia 1 kwietnia 2016 roku.

Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 3-5 winny być uwierzytelnione własnym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem” oraz datą.

 

do góry